• Lorem ipsum
FAQ
Betaling
Kan ik veilig betalen op de website?

Ja, het is veilig om te betalen op onze website. Wij nemen de veiligheid van onze klanten zeer serieus en gebruiken beveiligde betaalmethoden zoals iDEAL, PayPal en creditcardbetalingen die voldoen aan de hoogste veiligheidsnormen. Bovendien is onze website beveiligd met een SSL-certificaat om ervoor te zorgen dat alle transacties en gegevens veilig worden verzonden. U kunt dus met een gerust hart bij ons winkelen en betalen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij GrapeWine bieden we verschillende betaalmogelijkheden aan om het voor jou zo makkelijk mogelijk te maken:

  • iDEAL: veilig en snel betalen via je eigen bank
  • Creditcard: betalen met je Mastercard of Visa creditcard
  • Bancontact: betaalmethode voor onze Belgische klanten
  • Vooruitbetaling per bankoverschrijving: je ontvangt een factuur per e-mail en na ontvangst van de betaling wordt je bestelling verzonden.
Retourneren
Wat is het retourbeleid?

Bij ons heb je het recht om jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij je om ons een e-mail te sturen met jouw naam, ordernummer en de reden van retourneren.

Na ontvangst van jouw retourzending zullen wij deze controleren en verwerken. Indien de producten in goede staat zijn ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee de bestelling is betaald. Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het product bij ontvangst beschadigd is.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Na ontvangst van uw retourmelding kunnen wij u een retour label versturen, waarmee het pakket retour verstuurd kan worden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg na een retourzending?

Indien de producten in goede staat zijn ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee de bestelling is betaald. Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het product bij ontvangst beschadigd is.

Klantenservice
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Buiten deze tijden kun je altijd een e-mail sturen naar onze klantenservice en we zullen zo snel mogelijk reageren. We streven ernaar om alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ons een e-mail sturen op [email protected] of het contactformulier op onze website invullen. Daarnaast kun je ons op werkdagen tussen 09:00 - 17:00 telefonisch bereiken op +316 48 17 08 11. Onze klantenservice medewerkers staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden en je te helpen bij eventuele problemen of klachten.

Verzending
Wat zijn de verzendkosten?

Bestelling met een waarde boven de €75 worden gratis verstuurd. Onder de €75 hanteren wij een verzendtarief van €7,95 per bestelling.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven uw bestelling binnen één werkdag te verzenden.

Kan ik mijn bestelling volgen?

U ontvangt na verzending een PostNL track and trace link waarmee u de zending kunt volgen.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden